arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۳۵۳۴
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۹ - ۰۷ آذر ۱۳۹۷

رشد چشمگیر علاقه مردان  به جراحی زیبایی

این روزها جراحی زیبایی و آراستگی به یک مد همه گیر تبدیل شده و کم کم افرادی که چهره طبیعی دارند در اقلیت قرار گرفته اند. اما نکته جالب این است که بر خلاف سال های گذشته جراحی زیبایی دیگر موضوعی زنانه در نظر گرفته نمی شود و مردان نیز همپای زنان جراحی زیبایی و حتی آرایش می کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

این روزها جراحی زیبایی و آراستگی به یک مد همه گیر تبدیل شده و کم کم افرادی که چهره طبیعی  دارند در اقلیت قرار گرفته اند. اما نکته جالب این است که بر خلاف سال های گذشته جراحی زیبایی دیگر موضوعی زنانه در نظر گرفته نمی شود و مردان نیز همپای زنان جراحی زیبایی و حتی آرایش می کنند.

به گزارش سرویس خواندنی های انتخاب، این روزها مطب اکثر پزشکان زیبایی پر شده از مردانی که مایلند چهره خود را تغییر دهند. به نظر می رسد دیگر نمی توان جراحی زیبایی را موضوعی زنانه دانست و مردان نیز در این خصوص بسیار فعال هستند.

جالب است بدانید خرید محصولات مراقبت از پوست و حتی کرم های آرایشی بین مردان نیز رایج شده و بر اساس آمارها در کشور کره جنوبی، مردان سالانه بالغ بر 1 میلیون دلار صرف خرید این نوع محصولات می کنند.

رشد چشمگیر علاقه مردان  به جراحی زیبایی

اگرچه نمی توان گفت همه مردان به این عملها علاقه مند هستند، اما تعداد مردانی که بدون هیچ ترسی به سراغ جراحی بینی، فک، گوش، لیف شقیقه، تزریق ژل فک، چانه، بوتاکس و ... می روند روندی صعودی دارد.

چین اونگ یک جراح و متخصص زیبایی ساکن سئول می گوید: " طی یک دهه اخیر تعداد مراجعان مرد به شدت افزایش یافته تصور می کنم علت این موضوع به اعتماد به نفس آنها مرتبط است. برخی مریضها می گویند دوست ندارند از شریک زندگی خود سطح پایین تر باشند."

اما همه چنین فکری نمی کنند، یکی از مراجعین مطب دکتر اونگ می گوید:" من اعتماد به نفس بالایی دارم اما دوست دارم جذاب تر باشم. وقتی پول و شرایط عمل را دارم چرا که نه."

رشد چشمگیر علاقه مردان  به جراحی زیبایی

اما به نظر نمی رسد همه بانوان نیز طرفدار جراحی های زیبایی مردان باشند. برخی زنان معتقدند مردانی که چهره جراحی شده دارند، ضعیف هستند و به بیانی دقیق تر مرد زندگی نیستند. گرچه برخی زنان که خود نیز چهره هایی مینیاتوری دارند با جراحی شریک زندگی خود مشکلی ندارند.

نظر شما چیست؟ آیا به عنوان یک مرد جراحی زیبایی و آرایش را قبول دارید یا جراحی زیبایی کرده اید؟ یا به عنوان یک زن مایلید همسرتان چهره ای جراحی شده داشته باشد؟

 

نظرات بینندگان